Ichiro - 2010-08-20 19:56:48

Wszyscy:
Dusza:
- Każdy przed wyborem rasy - 0$
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Shinigami:

Adept Shinigami: - 10$
- Na początku dla Shinigami

Shinigami: - 25$
- Zdać Akademie Shinigami
- Opanować Kidou do 2 kręgu (poniżej #20)
- Opanowac Podstawową umiejętnośc Shinigami - Pogrzeb Duszy!

Oficer: - 30$
- Opanowac Kidou do 4 kregu (poniżej #40)

Porucznik: - 45$
- Opanować Shikai
- Opanować kidou do 6 Kregu (poniżej #60)
- Dostać avans od kapitana swojej dewizji lub admina
- Musi byc wolne miejsce Porucznika
LUB
-Zabić porucznika

Kapitan: - 65$
- Opanować Bankai
- Opanowąć kidou do 8 kręgu (poniżej #80)
- Przejść test przygotowany przez Admina
LUB
-Zabić Kapitana

Głównodowodzący: - 100$
- Wygrać turniej kapitanów odbywający się na początku każdego miesięca
Bonusy:
- +200 Rei
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vizzard:

Młody Vizzard: - 50$
- Odejść od Shinigami (przynajmniej na pozycji Porucznika)
- Obudzić i opanować wewnętrznego Hollow'a (jeśli sie nie uda zostanie się Hollow'em)

Vizzard: - 55$
- Opanowąć umiejętność - Kamen

Starszy Vizzard: - 65$
- Opanować Cero

Mistrz Vizzard: - 80$
- Najsilniejszy z Vizardów
- Jęsli mistrz już jest każdy Starszy Vizard moze go wyzwac na pojedynek, gdy go pokona zajmuje jego miejsce
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hollow:

Hollow: - 20$
- Na początku dla Hollów (posługuje się tylko czystą siłą, nie planuje, jego główne zajęcie to polowanie na dusze w HM i Swiecie Zywych)

Gillian: - 35$
- Awansuje jak zdecyduje o tym GM ale nie można posiadać mniej niż - 20 Kontroli Reiatsu (szybkośc postaci maleje do 5[tylko na do czasu następnej przemiany] Siła wzrasta o 10[tylko do czasu następnega awansu], postać nie może wykonywąc skomplikowanych akcji, występują głównie w HM ale czasami przedostają się do Świata Żywych.) [By się nie pomylić z Siłą i Szybkościę najlepier w nawiasie napisać prawdziwe atrybuty. np. Siła 22(12), Szybkość 5(12)]

Adjuchas: - 50$
- Awansuje jak zdecyduje o tym GM gracza, ale nie można posiadać mniej niż - 35 Kontroli Reiatsu. (Postać może wykonywąc już bardzie skomplikowanie akcje, jest bardziej inteligetna, występuje tylko w HM)

Vasto lorde: - 75$
- O przemiane decyduje GM gracza, ale nie mozena miec mniej niż - 40 Kontroli Reiatsu.
- Trzeba przejść zadanie przygotowane przez Admina
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Arracarn:

Numeros: - 55$
- Być Adjuchasem
- Zdobyc małe jednorazowe hougyoku za pomoca krórego można przemienic sie w arrancara (można zdobyc je tylko na specialnej misji prowadzonej przez innego Gm'a niż swojego)
- Potrzebna zgoda admina!

Fraccion: - 80$
- Być Vasto Lordem i zerwac swoją maske
- Fraccionem może zostac Numeros, który został przyjety na służbę do jednego z Espady.

Espada: - 100$
- Byc jednym z 10 najsilniejszych arrancarów
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Quincy:

Uczeń Quincy: - 20$
- Początkowa ranga dla Quincy

Quincy: - 35$
- Znać podstawy w Medium
- Mięć nie mniej niż 20 Kontroli Reiatsu

Zaawansowany Quincy: - 50$
- Być wyszkolony w Medium
- Znać podstawy Wchłaniania Cząsteczek
- Mieć nie mniej niż 35 Kontroli Reiatsu

Mistrz Quincy: - 75$
- Najsilniejszy z Quincy
- Być Zaawansowany w Medium
- Być wyszkolony w Wchłanianiu Cząsteczek
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~Bounto:

Młody Bounto: - 20$
- Ranga początkowa dostępna dla Baunto

Bounto: - 35$
- Umieć Gesuidou Soko - na pierwszym stopniu
- Stworzyć lalkę
- Przeciętnie kontrolować Dooru(lalkę)

Pożeracz Dusz: - 50$
- Mieć nie mniej niż 40 Kontroli Reiatsu
- Mieć Gesuidou Soko - drugi stopień

Mistrz Bounto: - 75$
- najlepszy Bounto
- Umieć Ainoko Youshiki
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
UWAGA! Na wyższe rangi awnsuje się w fabule... więc kiedy awans następi zależy od GM'a!

www.extremeots.pun.pl www.neuroshima.pun.pl www.managerzuzlowy2011.pun.pl www.kfgw.pun.pl www.brygadarr.pun.pl