Wszyscy: Dusza: - Każdy przed wyborem rasy - 0$ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Shinigami:
Adept Shinigami: - 10$ - Na początku dla Shinigami
Shinigami: - 25$ - Zdać Akademie Shinigami - Opanować Kidou do 2 kręgu (poniżej #20) - Opanowac Podstawową umiejętnośc Shinigami - Pogrzeb Duszy!
Oficer: - 30$ - Opanowac Kidou do 4 kregu (poniżej #40)
Porucznik: - 45$ - Opanować Shikai - Opanować kidou do 6 Kregu (poniżej #60) - Dostać avans od kapitana swojej dewizji lub admina - Musi byc wolne miejsce Porucznika LUB -Zabić porucznika
Kapitan: - 65$ - Opanować Bankai - Opanowąć kidou do 8 kręgu (poniżej #80) - Przejść test przygotowany przez Admina LUB -Zabić Kapitana
Głównodowodzący: - 100$ - Wygrać turniej kapitanów odbywający się na początku każdego miesięca Bonusy: - +200 Rei ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Vizzard:
Młody Vizzard: - 50$ - Odejść od Shinigami (przynajmniej na pozycji Porucznika) - Obudzić i opanować wewnętrznego Hollow'a (jeśli sie nie uda zostanie się Hollow'em)
Vizzard: - 55$ - Opanowąć umiejętność - Kamen
Starszy Vizzard: - 65$ - Opanować Cero
Mistrz Vizzard: - 80$ - Najsilniejszy z Vizardów - Jęsli mistrz już jest każdy Starszy Vizard moze go wyzwac na pojedynek, gdy go pokona zajmuje jego miejsce ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hollow:
Hollow: - 20$ - Na początku dla Hollów (posługuje się tylko czystą siłą, nie planuje, jego główne zajęcie to polowanie na dusze w HM i Swiecie Zywych)
Gillian: - 35$ - Awansuje jak zdecyduje o tym GM ale nie można posiadać mniej niż - 20 Kontroli Reiatsu (szybkośc postaci maleje do 5[tylko na do czasu następnej przemiany] Siła wzrasta o 10[tylko do czasu następnega awansu], postać nie może wykonywąc skomplikowanych akcji, występują głównie w HM ale czasami przedostają się do Świata Żywych.) [By się nie pomylić z Siłą i Szybkościę najlepier w nawiasie napisać prawdziwe atrybuty. np. Siła 22(12), Szybkość 5(12)]
Adjuchas: - 50$ - Awansuje jak zdecyduje o tym GM gracza, ale nie można posiadać mniej niż - 35 Kontroli Reiatsu. (Postać może wykonywąc już bardzie skomplikowanie akcje, jest bardziej inteligetna, występuje tylko w HM)
Vasto lorde: - 75$ - O przemiane decyduje GM gracza, ale nie mozena miec mniej niż - 40 Kontroli Reiatsu. - Trzeba przejść zadanie przygotowane przez Admina ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Arracarn:
Numeros: - 55$ - Być Adjuchasem - Zdobyc małe jednorazowe hougyoku za pomoca krórego można przemienic sie w arrancara (można zdobyc je tylko na specialnej misji prowadzonej przez innego Gm'a niż swojego) - Potrzebna zgoda admina!
Fraccion: - 80$ - Być Vasto Lordem i zerwac swoją maske - Fraccionem może zostac Numeros, który został przyjety na służbę do jednego z Espady.
Espada: - 100$ - Byc jednym z 10 najsilniejszych arrancarów ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Quincy:
Uczeń Quincy: - 20$ - Początkowa ranga dla Quincy
Quincy: - 35$ - Znać podstawy w Medium - Mięć nie mniej niż 20 Kontroli Reiatsu
Zaawansowany Quincy: - 50$ - Być wyszkolony w Medium - Znać podstawy Wchłaniania Cząsteczek - Mieć nie mniej niż 35 Kontroli Reiatsu
Mistrz Quincy: - 75$ - Najsilniejszy z Quincy - Być Zaawansowany w Medium - Być wyszkolony w Wchłanianiu Cząsteczek ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~Bounto:
Młody Bounto: - 20$ - Ranga początkowa dostępna dla Baunto
Bounto: - 35$ - Umieć Gesuidou Soko - na pierwszym stopniu - Stworzyć lalkę - Przeciętnie kontrolować Dooru(lalkę)
Pożeracz Dusz: - 50$ - Mieć nie mniej niż 40 Kontroli Reiatsu - Mieć Gesuidou Soko - drugi stopień
Mistrz Bounto: - 75$ - najlepszy Bounto - Umieć Ainoko Youshiki ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ UWAGA! Na wyższe rangi awnsuje się w fabule... więc kiedy awans następi zależy od GM'a!
|